Uppdatering

Hej! Oj nu var det längesen jag bloggade! Gjort mycket sedan sist, blandannat som jag berättade om Annes salongs firande, julia och Annies 20 årsfest! Sjukt mycket jobb då jag jobbade hela förra veckan, hela helgen och denna vecka, så ser framemot en ledig helg!  Fotboll, mycket träning, utgång, myskvällar här hemma, varit med min älskade farmor, pratat med saknade Felicia och Annie som just nu befinner SIF i Mexico och annat! Tänkte jag lägger ut en bildbomb från dessa två veckor! 

Annes firande 
Vann hörlurar!:) 

Middag & 20årsfest


Hbk vann matchen och får stanna i Allsvenskan!



Massa träning, älskar det!!

Utgång           


Jobb, alltid på sånna snygga mössor & ibland munskydd ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0