Tankesöndag

Jag vill också också också!! 
Saknar er så himla mycket♥
Planering, jobb och fix inför min höst som jag såg framemot så mycket! Blev inte som jag tänkt mig och de känns. Visst kommer de fler gånger som alla säger men de är ju till detta jag jobbat till och fixat. Gaahhh! 
Vistt finns de bra saker att jag är hemma, En sak som är guld värt, jag har min älskade pojkvän här hemma som jag kan träffa när jag vill och de är jag såå glad över!! Och även några vänner är ju faktiskt kvar i Halmstad :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

<3

2012-10-21 @ 17:19:02
URL: http://frookenpersson.blogg.se
Postat av: Cissi

Jag vet ganska precis hur det känns vännen! Något man sett fram emot blir bara förändrat sådär! Sedan vet man inte riktigt vad man ska göra längre eller vart man ska ta vägen.. Men det är då man får försöka börja om igen och planera inför ny framtid! You can do it, bara du ger dig fan på det! ;D <3

Svar: Ja nu klarar vi detta Cissi, nya tankar och planera nya saker!! <3
None None

2012-10-21 @ 21:24:26
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0