GOTT NYTT ÅR



2011 har varit ett mycket bra år, skidorx2 gånger, fyllt 18 år, tagit körkort, börjat 3an med studentfester, blivit tillsammans med Jonathan, varit med världens bästa vänner, skratt har det varit gott om, många rolig stunder, nu ser jag fram emot ett nytt år,
Snart nytt år, 2012 ett nytt år och det är så mycket som händer.

Sista terminen i 3an, studentfester, balen, studenten, Grekland med bästa vänner, Sandviken med pojkvännen eventuellt, komma på vad man ska göra efter gymnasiet, ha så roligt med nära och kära, många nya saker som jag bara vill göra, detta kommer bli så bra det känner jag på mig, för visst blir det vad man gör de till?! :D

Så gott nytt år till er alla nu sticker jag snart iväg till Johanna där det blir tre rätters, champangeprovning
och ha det bäst! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag kan bara säga detsamma!! Och vilket år du har haft! Nu får vi bara hoppas att 2012 blir ännu bättre ;) Jodå, med mig är det så bra så, skönt med lov! Hur är det själv? :)

2012-01-04 @ 12:21:38
URL: http://juliaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0