MIN FÖDELSEDAG

16 Augusti och det är min födelsedag!!!! :D
18 år nu så grymt verkligen! Dagen har varit hur grymt bra som helst!
Började kl 7 med sång, tårta och presenter på sängen av mamma, pappa och syster :D
Sen kom Anne, Hedda och Viggo på frukost och tårta hade dom med mums.
Efter kom två söta tjejer och kidnappade mig med ögonbindel, åkte iväg med dom och
fattade inte mycket, bilar började tuta och massa, förstod senare varför dom hade satt
upp skyltar CHARLOTTE 18ÅR TUTA! hihi fattade inte var vi var men när jag tog av bindeln
var vi i Annies lägenhet där dom gjort frukost och massa med balonger och allt i hela lägenheten.
Blev så himla glad för allt! :D sen hem och fixa och senare kom tjejerna på fika här, massa fina
presenter fick jag och tårta igen åt vi. Sedan ikväll har släkten plus Felicia varit här med presenter, mat,
sång och annat kul. Sedan åkte jag och Felicia in till stan och satte oss på Bulls med Sara och Moa.

TACK SÅ JÄTTEJÄTTE MYCKET FÖR ALLT PÅ MIN FÖDELSEDAG!!
ALLA GRATULATIONER, ÖVERRASKNINGAR, PRESENTER, FINA VÄNNER, SLÄKTEN OCH ALLT
ANNAT. SÅ HIMLA HIMLA BRA!! VAD JAG TYCKER OM ER!!
ÄR SÅÅÅÅ GLAD NU ÄR JAG 18 ÅR!! :D

Bilder och annat vad jag fått kommer hihi!

Bild från när Annie och Felicia hade kidnappat mig! :)


Kommentarer
Postat av: s a r a pe r s s so n

Hoppas verkligen att du haft en bra dag ja! för det är du så värd.

Du är bäst världens bästa Charlotte, älskar dig min fina vän. Glöm aldrig det! <3

2011-08-17 @ 00:24:25
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: m y y s a n ♥

Låter ju som en toppen födelsedag challeballe! :) hehe! 18 nu dååå! (bara jag kvar..... :D )

2011-08-17 @ 12:18:26
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0