Virrigt

Vad ska man göra när man verkligen har tappat plugget?
vad hände med den glada och positiva Charlotte?
Ahh att bara tänka på plugget jag har gör mig galen, och varför
börjar jag inte med arbetet som ska in på ons? jag har ingen kraft
kvar för plugget!! det måste komma tillbaka och det är nuuu!! :S
Hade annars utv idag och spanskaprov, skit på spanskan med.
Oj vad jag klagar idag aja slut på klagandet fick iallafall tillbaka
mitt organisationsarbete och blev riktigt riktigt glad! och sen träningen
med så skönt :)

Nu måste jag verkligen försöka börja -.-

Jag och Cassie bjuder på en riktigt snygging bild från skridskoåkningen idag, riktigt kul de med faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

Det fixar sig challe, vi fixar det ska du se!

man har sina perioder, that's it. men vi fixar det!

Puss på dig plutten, du är sådär extremt jättebra <3

2010-11-15 @ 20:44:36
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0