Våffeldagen

Engredovisning ja skrev igår ja skulle ha idag blev flyttad till måndag. kollade en film på Eng ist:) På samhällen va vi i Galaxen och lyssnade på en man som pratade om sitt liv 20år i fängelse efter att ha mördat ett flertal personer tror ja de va eller en person något sånt så hemskt asså men bra och lyssna på de va!

Våffeldagen idag ju de har ni väl inte missat?:), så efter skolan åkte jag Annie och Sara hem till mig och gjorde våfflor. Dom blev verkligen jättegoda, satt ute i solen och åt med åhh de är vår i Halmstad riktigt härligt väder idag med ju de gillar vi!:) När Sara åkt hem gick jag och Annie en runda lika härligt då me like:) Nu har ja precis gjort klart historian till imon skönt ska lägga mig och kolla The Holiday den filmen tröttnar man inte på!












Vårtecken!

Kul dag, mumsigt och årets första fika ute!


Kommentarer
Postat av: S a r a p e r s s o n

åh tack för en jättemysig dag gumman :D <3

2010-03-25 @ 21:40:48
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Cissi :)

sv: Jaa de kmr bli redigt nice ;D

Gu va mysigt de ser ut! :D:D<3

2010-03-26 @ 15:17:59
URL: http://randome.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0