Sommartider HejHej sommartider

Wiiihhooo för att ja förmodligen ska till Kroatien i sommar och även kanske Grekland :)
I Juni kanske ja följer med mina kusiner och mormor&morfar till Kroatien så kul. Ska snackas mer om de.
Och de snackas för fullt om Grekland med iallafall Julia och jag snackar mycket om de så kanske där i slutet av Juli till Augusti till Grekland. så kul, och självklart massa annat skoj här i Sverige med Sommarstaden i Halmstad får man ju inte missa och de kommer ja inte heller göra:D
Sommaren 2010 Here we come, och ni som börjar träna nu efter nyår kan ju bara slänga sig i väggen, gör som mig och några andra träna hela tiden och sluta inte så kommer de vara mycket roligare och träna med. De kan ja lova er! Ja jag tycker faktiskt de är kul och träna riktigt kul.
Hahha Hejsvejs.


Kroatien


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

Träna är kul!

HOPPAS VERKKLIGEN ATT VI DRAR TILL GREKLAND! :D ♥

2010-01-24 @ 21:38:29
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0