Lördagen den 30Januari 2010

Blogg.se funkar igen. Igårkväll kom Felicia och Moa hem till mig, mysigt med massamassa prat och lite annat smått&gott:) Idag in till stan en runda med mamma kollade skor men inga följde med mig hem,testade även jeans funderar på dom, dom va snygga så kanske dom blir mina i veckan. När ja kom hem ringde Moa om ja skulle med till TK så åkte in dit med henne och tränade härligt. hem,dusch och plugg. Senare åkte vi till Hedda, Viggo,Anne och Micke där kvällen även har spenderats. En skön bastu och massage =)
Nu ska ja kolla Johan Falk

God natt!


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

Mitt blogg.se fungerade hela dagen igår ;o

men de va typ ingens som gjorde de, haha! :)



vilken johan falk såg du då? :P

pussss<3

2010-01-31 @ 11:17:34
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: Mois

Tack för en mysig och trevlig kväll + ett roligt gym pass:)<3

2010-01-31 @ 14:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0