Hej ännu mera snö

Hejsan i snövädret, som de har snöat hela dagen så mysigt tycker jag!

Blev ingen bloggning igår dagen igår bestod av upp kvart i 8 nog tidigaste på lovet för att åka och träna på TK skönt. och sen förmiddagen lugn kollade på film med Hanna, den första av Johans Falks film GSI. Riktigt bra va den så nu ska ja se den andra Vapenbröder blir nog se alla som finns åhh så bra dom är. Kolla dom om ni gillar sånna som är lite liknande Beck filmerna men bättre enligt mej :) Sen åkte ja in till stan och fikade med Lisa mysigt. Sen en snabbis till Farmor och efter var ja barnvakt hos mina grannar. Hem och mormor och morfar åt hos oss. senare på kvällen va ja hos Lisa :)
Idag har ja bara tagit de lugnt än så länge snart kommer Louise till mig. klockan 4 tar ja bussen till TK och tränar. Ikväll ska ja nog träffa Sara får se vad vi hittar på.

Nu innan Louise kommer ska ja rensa lite bilder tänkte jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0