De är tillbaka

Dagen har bestått av skola, farmor, plugg, tv i korthet :) Imorgon har vi först en lektion sen jag,Julia och Elin våran första håla denna terminen sen har vi bara en lektion till får sluta redan halv 1 för svenskan ska vi göra hemma. Efter skolan ska ja vara med min kusin så åker och möter henne på Hallägra :)



Hur är de när ingen vet hur man verkligen mår?
Nu har ja bestämt mig, och ja ska klara detta
hur jobbigt det än kommer vara så måste
jag ta tag i det för att orka detta.


Kommentarer
Postat av: felicia

Jag vet själv att det kan vara jobbigt att berätta hur man verkligen mår för någon för det gör inte jag heller. Men du vet att jag alltid lyssnar om du vill prata ! <3

2010-01-13 @ 22:21:47
URL: http://feliciiaus.blogg.se/
Postat av: SARA

Gumman det är inte lätt, jag vet!

jag finns här för dig & du kommer klara det här!

tänker göra allt jag kan för att hjälpa dig gumman!



<3<3

2010-01-14 @ 19:26:05
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0