2010

Nu är de 2010, ett helt år har gott. 2009 va ett riktigt bra år enligt mig :) Kvällen igår ja den blev riktigt lyckad
började med att jag och Felicia fixade oss här. sen åkte jag, Johanna, Felicia, Moa till Alicie och käkade med dom, sam och vicor:) sen tog vi bussen hem till Johanna där festen va. riktigt kul hade vi på 12 slaget va vi ute kollade massa raketer och massa gott nytt år kramar =)in igen Dans, prat och massa annat skoj med :D Jag och Felicia gick faktiskt hem i kylen senare men gick bra, sen sov hon här mysigt :)

Idag nyårsdagen fyller Max år så vi ska åka dit en stund och gratta honom.
Så bilderna får ni vänta med till senare idag

Gott Nytt år hoppas alla andra med hade en toppenkväll/ natt!!


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

gott nytt år challe :D <33

2010-01-01 @ 14:45:00
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0