I have a dream

God morgon.

Jag har lite smått panik hittar inte mitt engelskapapper jag måste ha, en bok ska vara klar efter lovet med en recension som står hur de ska vara på pappret, och boken ska vi inte ens tala om har inte börjat:S så ska sätta mej och göra de nu sen leta vidare. klockan halv 12 tar jag bussen in till Tk och tränar Core. sen får ja se vad jag hittar på, måste nog plugga endel.

Detta vädret gillar jag så mycket, hoppas de håller i sig :)


Ses snart gamla klassen tycker jag :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejj!

Ska du till clud ikv??

När ska engelskan vara klar?? Jag har inte börjat läsa min bok ännu :/ ..

Kram

2009-10-29 @ 16:31:46
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0