Santa Lucia

Tredje Advent och de är Lucia:)

Har verkligen inte hunnit skriva, kvällen igår blev riktigt mysig träffade Lisa på Ica missade såklart bussen precis så cyklade allt vad ja kunde till Ica xd köpte lite gott sen gick vi inom Maggan hon bjöd oss på te och satt och pratade i en timme mysigt, ska lära mig dricka te nu så mysigt. Sen vidare hem till mig och Julia och Beccie hade kommit va hos mig och pratade hela kvällen massa prat, dipp med grönsaker och chips och julmust (Y). Idag vaknade jag av natten går tunga fjät, Lusse lelle med mera de va Hedda,Viggo, Anne & Micke som lussade för oss så mysigt. sen frukost med dom och lussekatter (: va här ända till halv 12 sen åkte jag och mamma till stan och köpte lite julklappar och va på julmarknad. Direkt till mormor&morfar och baka mandelmuslor och marsipan saker med kusse och moster med mysigt. Hem och käka, övningsköra och nu städat mitt rum. Så fullt upp nu ska ja göra en läxa vi fått till imon sen fixa lite med mammas present. Kommer bilder senare om jag hinner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0