Min dag tummen upp för (Y)

Dagen har varit fullrulle hela dagen:) började med att ja väcktes av telefonen, va Micke som frågade om ja kunde vara barnvakt en stund, och de är väl klart ja ville de :D Åkte till Hedda och Viggo spelade försvunna diamantern, busade och massa annat:) sen gick jag hem från dom riktigt skönt faktikst. Felicia kom till mig och va här en stund sen åkte vi in till stan träffade och gick och fikade med även Daniella på Roberts Cooffee. senare hem en snabbis och iväg till TK för att träna med Felicia sprang på bandet och sen även styrka riktigt härligt nu ska de tränas ännu mer :) Ikväll ska ja faktiskt vara hemma och mysa, kolla film.

Imorgon är de nyårsafton ska bli riktigt kul:D


Sötaste Hedda<3
Just de ja fick min julklapp av Hedda och Viggo häromdagen,
ett träningslinne passade perfekt Tack så mkt:)


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja, förstår det :)

Hihi jaså vad kul! :D Kram på dig

2009-12-31 @ 01:51:47
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0