Söndag

Söndag och ja har pluggat, kollat fotboll i förmiddags. sen åt vi hos farmor och övningskört idag med (Y) sen har ja pluggat mer och nu har ja precis storstädat mitt rum nu är de riktigt fint igen:) någon dag ska ja rensa i min gaderob med. Nu ska ja lägga mig och hoppas på att min förskylning,halsont är borta tills imon:)
Sov gott!



 Vad hände med allt de vi sagt, bestämt?
Men ja är sjukt glad för dessa åren på Hallägra vi hade så kul vi haft hahha,
och glad att vi inte tappat kontakten helt:)
Jag saknar dig Julia, som vi hade de innan♥
Detta skrev ja på bdb i Juni:
Julia du är bäst allt vi gjort dessa åren skrattat, gråtit flummat hahah ja allt man kan göra:D och mycket mer ska de bli bästaJulia föralltid<3
Och Julia du vet va vi inte ska glömma och fråga du vet haha våran lilla sak:D<3
Julia:
aaw älskar dig:) dessa åren har vart bäst , vart mycket mycket skratt! men även mindre bra saker men vi har alltid hjälpt och stöttat varandra :)<3 , å lena sötis hihi , nejdu dt ska vi allt fråga:D haha bäst <33
Ville bara säga att ja saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0