Onsdag 21/10

Fyy för svenskaprovet vi hade idag, Carina våran svlärare säger att de kommer vara jättelätt och blablabla, men nej när ja får provet och kollar vad de är, hjälp tänker ja. de va ju jättesvårt, hur kan hon säga de va lätt?-.- aja får se hur de gick på de, känndes ifl inte bra. Efter skolan åkte jag och Sara in till stan kollade lite kläder och fikade, sen träffade jag Lisa och Catherine en stund med. sen har jag varit och handlat med pappa, skulle även ha tränat men mår inte helt okej, känner mej lite febrig och så, men hoppas de går över. så nu ska jag lägga mej och kolla på Andra Avenyn som jag missade igår.
och imon blir de en vanlig skoldag ändå, vi skulle egentligen på de livskompetensdagen, men de blev inställt -.-

Puss♥

Ni är bra tjejer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0