GOD NATT

riktigt lugn dag i skolan, matte, sen film, sista lektionen gick jag hem på för hade så ont i magen, har de lite än men får hoppas att de går över över natten. så hela eftermiddagen har ja bara legat i soffan och tagit de lugnt, sen gjorde jag kvällsmaten, och fick såklart ont när ja ätit igen förstår mej inte på min mage kan ja inte få en annan som inte har ont? så jobbigt kan ju inte äta någotting utan att få ont nu hjälper inte att ja äter mjölkfritt, aja om de fortsätter blir de doktorn. Legat hela kvällen och läst min braiga bok, ska forstätta läsa den nu och bara ligga och mysa behöver ja.

imorgon är de sista dagen i skolan innan lov, så himla skönt de ska bli, men först ska vi ha engelska oförberätt imon fick vi veta idag, alla säger dse är svårt:S så lycka till :)

Nu ska ja lägga mej och läsa igen och sen sova puss<3


Denna bilden bjuder ja på xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0