9G

Det är helt sjukt att om en vecka har vi sommarlov, och kommer aldrig mer gå på Hallägra, kommer sakna 9G hur mycket som helst har jag insett nu!! Håller på att fixa ett kort till lilla underbara Lena o haha hon fick en fin bild av mej igår:P
Ni kan inte fatta alla i 9G ni är bäst, haha Mia ditt rim klart bäst:D och måste säga att ja Charlotte höll på att vinna på jeopardy häromdan:D

Alla sjuka o roliga o tråkiga o alla minnen vi har med min klass, hahah måste erkänna min är bäst som Henke o Lena kör med hela tiden nu, släcktes lampan Charlotte?:D eller när vi va i Mahult i 6an, när Mia, Beccie och Bella åkte in i vassen, min fina bild på mej och fisken;D va säger ni om alla knäppa lektioner, roliga och mindre roliga:P Alla utflykter, hahah Hjönered säger allt, sikken dag/natt, min röst försvann, Henke filmade när vi höll på och trilla i de bästa när ja o Petter o när jag och Beccie paddlade:D:P och alla lektioner Lena sagt till oss börja jobba nu och sluta prata, nu vet vi att hon menade väl:D Alla snacken med Henke hahah Julia?:D Och sist men inte minst bildspelet Henke gjort till oss sätt 2 gånger nu, du är bästa mentorn, och Lena du är bästa Lena helt enkelt:D
Tack Julia och Lena för ni trodde på mej hela tiden, Jag hade tur med stora bokstäver ska inte snacka om de nu:D
På måndag ska vi få ännu ett till minne med klassen o henke kenneth o Lena, ska först till Arosfortet kl 10.50:D sen käka efter de vid 13.00, efter de hem till Henke vara där till typ 16-16.30 ngt:D KUl kommer de bli:D

Och imon sticker jag + Julia, Beccie, och Rebecca M till Göteborg shoppa wiihooo:D <3

Blev ett långt inlägg om oss, vi älskar oss så är de bara<3
 

Kommentarer
Postat av: felicia baaz

svar: okej vad bra att du mår bättre gumman :)

älskar dig också & du få ha det bäst imon i göteborg så hörs vi på kvällen <33333

2009-06-05 @ 22:04:15
URL: http://feliciiaus.blogg.se/
Postat av: vanessa

Ni är underbara, kan inte annat än älska 9G i slutändan! :o

Kmr aldrig glömma när vi alltid kom till skolan och frågade "hur mår dem" (alla tre då alltså) om du minns ;) och när vi gjorde engelska arbetet- alla lektionerna vi jobbade i källaren med saw filmerna o det när du inte kunde säga "how are you" elr ngt sånt!, o sen när de va klart den natten när vi var uppe o jag kom till dig kl 5!

& sist men inte minst, när jag vann över dig på jeopardy! HAHA :D



Puss på alla minnen och puss på oss!

2009-06-08 @ 18:06:28
URL: http://chowdary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0