You make my day

Onsdag och vi slutar tidigt skönt(: skolan var lugn matte,svenska då skrev vi ett brev till oss själva som vi ska läsa när vi går i trean så kul haha xd sen bara samhäll, efter skolan åkte jag in till stan och fikade med Julia, Mimmi och Amailia. sen hem och bara ta de lugnt en stund, vid halv 7 åkte jag och mamma och tränade Functional Moves och gissa om jag är trött nu eller? hur trött som helst men de passet är så himla kul och bra styrka,kondition ja allt perfekt pass :) nu ska ja snart äta väntar på att pappa hämtar lingon hos farmor sen ska ja lägga mig i min säng och kolla på Bridget jones dagbok mysigt alla säger den är bra men har aldrig sätt den innan. Imon har ju jag sovmorgon till halv 12 kan gå upp halv 10 så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0