Min Julafton

Hallå, dagen efter julafton mår superbra :D Jättebra Julafton igår. Dagen såg ut såhär började med Julfrukost med familjen, fick öppna morgonpaket fick en klänning, strumpobyxor ja hade på mig igår och även ska ha på Nyår:D sen åkte hela familjen upp till Hedda,Viggo,Anne & Micke och hälsade God Jul :D sen hem och fota lite, äta och fixa sig för dagen. kl halv 3 åkte vi till mormor och morfar och kollade Kalle Anka med släkten :D sen efter blev de spel och sen fixa med maten. Åt massa julmat, sjöng julsånger. supergott var de(: Efter en god och lång julmåltid hade vi julklappsutdelning fick massa saker. Sen som vi alltid har hade vi julklappstävling vi köper 3julklappar var och sen slår man med tärning och tävlar jättekul. här kommer lite bilder på vad ja blandannat fick. Blev superglad för allting Tack!!




En jättefin klocka :D

Ett linne/tunika :D


Converse:D

BodyLotion:D

En Väst:D

Ska på melodifestivalfinalen wiiee:D

Endel av sakerna jag fick, fick även blandannat: en tunika, träningsbyxor,Trosor,Bh, Smycken,Nagellack, Linne, kräm och ja jag kommer inte ihåg allt:D Tack så jättemycket blev jätteglad för allting verkligen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0