21 December

Oj vad jag är dålig på att blogga när jag jobbar hela dagarna! Men nu är det julledigt, så härligt! ser framemot en sovmorgon imorgon, slippa ställa klockan så tidigt! Idag har de hänt mycket, började kvart i 6 och fick sluta redan kl 10, så ner till stan och fixa lite köpte produkter till håret så jag kanske ska kunna ha lockar den 25! sedan träffade jag Johanna, köpte bland dom sista julklapparna, nagellack till mig sedan tog vi en fika och planerade inför den 25, de kommer bli bra :) Sedan tog jag ett bad hos farmor och efter de va de dags för att göra mina ljuslyktor här hemma, jag gjöt och hoppas verkligen dom blir bra! :) Nu ikväll har jag varit hos kusinerna, ätit och bakat! väldigt bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0