Satan i gatan



Läste Felicias dagens.... blev sugen att göra en jag med :)

Dagens humör: Glllaaaddd!! :)
Dagens roliga: Ledarskapslektionen, massa lekar som vi själva höll i
Dagens vill ha: Ännu mer nya sommarkläder, vanlig digitalkamera
Dagens bästa kommentar: Vi- varför är du sen? läraren- jo jag somnade i massagestolen... Kommer helt yrvaken en kvart sen och vi ska ha redovisning.... haha ganska kul ;)

Dagens önskan: Att jag hade kunnat berättat det jag kanske egentligen ville
Dagens måste: Skriva samhällsarbete!

Dagens kärlek: musik och att jag har världens bästa vänner!
Du har på dig: Jeans, vit tröja, kofta och halsband. Nu träningskläder.
Du längtar efter:  Bli klar med alla skolarbeten och sedan Sommarlov :)

Dagens frisyr: nedsläppt och Plattat
Helgens bästa: Göteborg med finfina vänner och kolla Veronica Maggio :)


Kommentarer
Postat av: s a r a pe r s s so n

Du är awesome, imorgon blir bäst!

finns här för dig min fina vän, love u <3

2011-05-19 @ 21:56:44
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: s a r a pe r s s so n

sv, du är grymt bra min vän! <3

2011-05-22 @ 21:29:54
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0