Massa jobb

Ojj här var det väldigt tomt! Men har inte haft tid till datan har jobbat hela denna veckan
först Rejmes och sen direkt barnvakt, åkt hemmifrån vid 20 över 5 på morgonen och kommit hem runt 10 på kvällen varje dag, så det är fullt upp. Och i fredags sålde jag kläder på Tall Ships Race, roligt! 
Och slut med jobb är det inte än, för alldeles snart kommer Felicia och hämtar mig, då ska vi servera på en fest 
Kents ska ha på Tall Ship idag :) Har massa bilder att lägga upp men de hinner jag inte nu så dom kommer så fort jag har tid. Här kommer två sålänge
 


Kommentarer
Postat av: nathan

Haha okej jag hade fel ;) var du där? :D <3

2011-08-08 @ 20:31:56
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0