Party

Ojjojjojj, vet inte vad jag ska säga, vilket kväll igår. Jag och Felicia hade 17årsfest :D
Hur lyckat som helst blev de verkligen, alla va taggade och hade lika kul som jag hade tror jag :D
Felicia, Lejla och Josefin sov här idag städning med dom sen åkte jag in till stan och köpte jeans wiiee!
Kvällen har bestått av lite äventyr med Lejla & Josefin haha.
TACK IGEN ALLA UNDERBARA VÄNNER ♥

Kvällen började med middag innan alla andra kom :)

Sedan fortsatte de hela kvällen och natten lång!!








Avslutar med denna söta bilden, åter Tack och tack för alla presenter :D



Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

riktigt rolig kväll! :D tack ännu en gång!

massa fina presenter du fick =)

2010-09-19 @ 20:45:14
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0