Norge

♥Haft en toppenbra helg i Norge :D Kul och träffa Norgetjejerna igen haha.
Lägenheten vi bodde i var jättefin, med massamassa god mat, massa annat gott,
lite shopping, lunch på ett jättegott ställe, prat och skratt i mängder och annat skoj
så har denna helgen sätt ut,helt perfekt enligt mig :)
Sandefjord, deras lägenhet de bor i var jättemysigt.
Färjan på vägen hem var däremot inte rolig!!
Gungade som in i, tallrikar, bestick trillade, ojj vad de gungade, de var
inte kul någon stans.



Lite bilder från Felicia, fler bilder kommer när jag lagt in mina med
Nu blir de film och shit va de gungar än haha känns nästan som jag åker båt!


Min och felicias egna lilla våning jättemysigt :)






Du är underbar♥


På vägen hem från stan hittade jag och Felicia ett ställe med jättefin
utsikt över Sandefjord (Y)

Tack för denna braiga helgen,
Ni är bra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0