Tisdag

Tisdag igen och vi hade nationella både hör och läs. Hör gick ju åt skogen. men vi ska inte klaga! Efter skolan var de badhuset både livräddning och simmning i 30min eftersom jag missat de innan. De gick galant! Sen bara hem till plugget hoppas verkligen provet går bra imon nu :)
Nu väntar min sköna säng och kudden vill att jag ska lägga mig så bäst att göra de hihi
God Natt♥


Någon som smakat dom nya smakerna Marabou? Passion och Polka. Jag är riktigt
sugen på att testa dom särskilt Polka tycker jag låter god :) Så man kanske
kan smaka en bit äter ju faktiskt inte godis annars :P


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

jag har smakad båda två.. godisgris som man är >.<

polkan är mega go =D

2010-05-05 @ 20:13:21
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: m y y s a n o l s s o n

sv. haha, det finns ju för att det ska ätas hehe =D jaa, gö de! den är jättegod.

2010-05-05 @ 21:54:37
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: louise

Polkan är asgod ;D <3

2010-05-10 @ 18:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0