Stockholm:D!!!!!

Heejjsan alla:) hemma i Halmstad igen och jag har haft en superduperbra,kul helg i Stockholm:D Började att vi kom upp till våra kompisar vid 7 tiden i fredags, mat,prat och spel :) sen lördag upp till stan alla vid halv 11 sen va vi där och shoppade hela dagen hittade endel saker som ja gillar mkt:)) sen lunch, shoppa igen, fika och sen till Globen för att kolla Melodifestivalen:D helt sjukt hur häftigt det var och kolla de Live går inte och förklara så mkt häftigare än att kolla på Tv, massa sjung,skratt,vågen och massa mer:D Själv höll jag mest på Erik och sen Ola tror jag hihih:) men Anna som vann va duktig hon med tycker jag. Det va verkligen helt annorlunda att se de på riktigt :D Sen efter Melodifestivalen hem till dom igen, prat, kolla alla bilder och filmer vi tatt under kvällen och sånt BRA!! Bilder och filmer kommer senare.

Tack för en underbar helg, och hoppas ni andra har haft de lika bra som mig :D


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

Challe is back in town :D ♥

2010-03-14 @ 20:52:40
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0