Måndag

Att sluta vid 11 är inte helt fel:) två lektioner idag mycket skönt. så hem och äta sen bara att sätta sig med massa svenska ord, prov på de på onsdag massa konstiga t.ex. radikalt,eliminera,bondfångare och massa andra konstiga ord jag ska få in i hjärnan haha:P snart klar med va allt betyder iallfall sen är de bara och plugga in dom. Jag vill träna men min förskylning är lika dålig som den varit i en vecka nu. Tycker de kan räcka nu:) men de går nog över snart då ska de tränas lika mycket igen!


Jag för ett antal år sedan:P


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

aaaaaaaaaaaaw fan va söt bild lilla minichalle :D <3

2010-03-29 @ 18:15:41
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0