Kvällen

Hejsan mina söta vänner, kom hem från Sara nyss ännu en rolig kväll:) började med eftermiddagen på stan med Julia och Mimmi trevligt, sen bussen till Sara med även Amalia och Malin kom sen med mat,melodifestivalen och prat. sen åkte dom hem och ja och Sara kollade tv och pratade hihihi (Y)

Nu ska ja kolla en film och sen sova, morgondagens planer är att plugga, försöka skriva klart samhällsarbetet då man slipper ha de på måndag, sen även plugga historian...

God Natt!








Thailand 07-08
Skulle inte vara helt fel att vara där nu :)


Kommentarer
Postat av: Cissi :)

sv: klart du ska få! :) Tkr att "alla" får komma hem till mig snart :)<3



Förlåt att jag inte kom igår :( hade jobbigt läge "/<3

2010-03-07 @ 10:33:47
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: S a r a P e r s s o n

hahah, fan va kul de va eller :D :D

speciellt "Var är mitt tuggummi? jag har tappat mitt tuggummi" hahaahahaha ♥

2010-03-07 @ 15:28:53
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0