Tisdag

Inte hunnit med och blogga idag. efter skolan som slutade 3 åkte jag hem hemma vid kvart i 4 tiden. Hade fått en tidning om språkresor och sånt läste om de. Skulle vara riktigt kul och göra de kanske kanske inte får la se vad som händer, men till Malta i sommar skulle inte sitta fel eller någon annanstans. Sen åkte jag och tränade Core riktigt kul. sen hem plugga till engelskaprovet nästa vecka. Kolla Handboll Sverige spelade och ledde ända in i sista minuten då dom andra gör mål och vinner så irreterande. Gjorde även mumsig kladdkaka.

Sov Gott //
Charlotte


Hahha snyggingbild på mig och Sara xD


Kommentarer
Postat av: S A R A

åh! jag satt också och kollade i den katalogen!

malta var riktigt lockande! haha, ska vi slå till? ;)



hahah! snygg bild på oss alltså. kunde du inte hitta ngn finare? haha ! :) puss <3

2010-01-20 @ 13:12:38
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0