Sometimes

Några bilder från Skåne


Innan Ystad


Sara och jag :)


Bevis på att vi badade mitt i natten:)

My och Sara på minigolfbanan

Barnvakt hela dagen igår mysigt :) sen kvällen hem till Johanna med massa goa vänner♥
Idag har jag faktiskt pluggat Spanska nu tror ni jag är galen plugga när skolan inte börjat än? men nu är de så att imorgon ska jag göra spanskaprov hoppas de går bättre på detta nationella än förra gången:) sen har jag även varit i stan med Malin, Natha och Cissi. Kvällen har spenderads hos Malin tillsammans med Anni, Astrid och Anna, trevligt!

Nu är det sängen som gäller
God natt!


Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n

de va kul! :)

sv. hehe TACK!

2010-08-19 @ 23:35:51
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0