Hipp Hipp Hurra för mig

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag :D Nu är jag 17 år!
Haft en jättebra dag, började med att bli uppvaktad på sängen med sång och presenter Tack:)
sen fixade på förmiddagen, halv 3 kom några underbara tjejer hit och firade mig med tårta, kakor, godis, bullar, sång, presenter och massa prat Love ♥
En halvtimme efter dom gått kom släkten hit massa god mat, presenter, sång och annat skoj!
Precis som en födelsedag ska vara :)
Fått massa presenter blandannat kläder, extern hårddisk, träningsskor, träningskläder, One Tre Hill, Pengar, smycken och andra saker, jätteglad för allting!! :) 
TACK ALLIHOPA NI ÄR BÄST♥

  


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o n

grattis igen till min charlotte :D <3

2010-08-16 @ 23:15:43
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0