Söndag

Hejsan, hur är läget? mig är de super de kan ju inte vara något annat när det är sånthär härligt väder :) Idag va de ju barnkalas för Viggo gick finemang (Y) Sen ut på cykeltur med dom mysigt. Nu har jag precis gjort klart engelskan härligt och sitter och lyssnar på John Mayer som jag tycker är grymt bra!! några grymma låtar han gjort som lysssnas på högt nu är Who Says, free fallin', heartbreak warfare och half on my heart- with Taylor Swift,  fast jag tycker alla jag hört av han är riktigt bra:)


Kommer verkligen ihåg denna dagen, Du Julia hade precis tagit bort tandställningen och jag
kom och mötte dig hihihi (: ♥ 


Kommentarer
Postat av: julia

ah dt kmr ja allt ihåg haha så små vi ser ut :) hihi pusspådig! <3

2010-04-26 @ 19:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0