torsdag

Hallåhallå:)

Inte hunnit skriva haft fullt upp, men nu gör ja de iallafall.
Idag va de skola, matte, sen håla i 2h hann med och plugga till
engelskaprovet vi har imon. sen film på samhällen, svenska gramatik.
Efter skolan snabbt till körskolan för att göra synundersökning så nu får
ja snart övningsköra, längtar:D
Sen va de hem och PLUGGA till engelskaprovet vi har imon, hoppas ja kan
de nu:) halv 8 va jag och Sara och tränade kul, nu har ja pluggat lite till, och
ska bara läsa igenom historian med, sen lägga mej kanske kolla Andra Avenyn,
får se va ja orkar:)

De va min dag.
Imon slipper vi idrotten så slutar vid 2:D
Sen på kvällen ska jag och några tjejkompisar
fira Felicia och ta med henne ut och käka:D

Sov gott<3


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

JAG SLUTAR 12.40!

KLÄM PÅ DEN DU :D thah!



tack för idag, puss<3

2009-09-24 @ 22:04:23
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0