Love story

Träningen gick bra, duktiga Fellebellebus&Challeballebus:) Fikade på Roberts cafe gillade de mkt. nu ska ja plugga historia och svenska. Och imorgon åker Felicia och Lejla till Stockholm, så himla kul för er avensjuk:P men ni får ha de bäst♥ Imorgon blir de vanlig skola inget speciellt händer, sen hem plugga,barnvakt och sen träning igen kuull:D
Dagens räddast måste jag ha blivit hahaa varit vid skåpen i skolan så undrar ja var Julia blev av jag började gå och så hoppar hon bara framför mej från ett skåp, jag springer till andra sidan för att ja blir så rädd och skrek gjorde ja med haha xD men skratt blev de, och fyy vad rädd jag blev.

Nä plugga va de.


Bild på födelsedagsbarnet, Grattis igen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0