dubbel födelsedagar idag:)

TJENA ALLA COOLA:D

Jag är avensjuk på min syster och Matilda, just nu sitter dom på flygplanet påväg till Stockholm,
Tycker jag och Felicia kunde åkt med hade inte varit helt fel ;D
Aja snart sticker jag med till Stockholm, snackas om att ja kan ta med en kompis också
skulle ju inte vara helt fel de ni:)

Nu ska ja iallafall träna golf med pappsen, sen till kusiner och fika
moster fyller år:)
sen blir de nog träna core, efter de direkt till Jacob som fyllde år igår
mkt kalas nu:P
Grattis till er:D

Oj va ja skriver, nu sticker ja,
förresten jag saknar Julia länge
sen du och jag va så ska de inte
vara!!!!!! De ska vi ändra på:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0