Pump:D

Kom hem för ett tag sen från ett jobbigt pass pump med beccie:D
men kull varre som alltid älska och träna:D
när jag kom hem va klockan 20.55 och Andra Avenyn började
om 5 min, och ja ville duscha innan, så jag gjorde världens
snabbaste dusch på typ 1-2min:D rekord:)
när ja varmt mat och satt mej vid tv blev jag förvånad, ingen
Andra Avenyn? väntade lite kom på att de va för att dom har
förlovat sej så de var försenat, kollade på ngn film, och
väntade men de började inget, sen när klockan vad
21.50 kollade ja och såklart hade de börjat halv
jippe missat halva så nu ska ja se om de kommit på
svt.se hoppas:D

imon blir de stan direkt efter skolan sen direkt till
tk och träna med Beccie:D<33

nana gott:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0