Lördag 26/12

Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit blogga. Dagen började dåligt vaknade av att min syrra svimmade läskigt fick sy och sånt men hon mår bättre nu(: sen när ja ska till stan med Julia och Sara och är påväg till bussen så trillar jag såklart de va så halt gick bra men ont i nacken nu, blöt som jag var fick jag gå hem och byta byxor och ta den andra bussen inxd sen började de bra på dagen(: stan kul, köpte inget men kul ändå. sen direkt hem till farmor för att hjälpa henne fixa inför kvällen, sen badade jag där vid halv 6 kom mormor,morfar,kusinerna också dit och såklart mamma och pappa mycket god mat var de:) proppmätt som jag var åkte jag och Lousie senare hem till dom och kollade Mamma Mia och prat. nu kom ja precis hem och är riktigt trött, ska lägga mig nu kanske kolla  I taket lyser stjärnorna om jag orkar.

God Natt//Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0