Living in a dream and have fun

Hola, sovmorgonen idag va behövlig(: I skolan halv 12- 3 kolla film en av lektionerna med skönt. Efter skolan köpte jag present till Lejla som vi ska hem till imorgon. sen va jag med några tjejer i klassen. Nu kom jag precis hem och ska kolla klart på Bridget Jones Dagbok som ja inte gjorde igår men den är väldigt rolig de jag har sätt en, klockan halv 9 ska ja ta bussen in till stan igen och träffa Lisa, Mia, Evelina och Sara för att lyssna på när några kompisar sjunger och spelar, kanske  tar med kameran och fotar lite då kommer bilder imon.

Och vet ni? Idag är de 2 veckor till Julafton wiiee:D


Min söta katt på Julafton mihiihhi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0