Kvällen ändrad

Nehe ni de blev ionte alls bara vara hemma ikväll(: när klockan är 20.54 säger Sara men kom hem till mig då och åk pulka med mig, kl 21.03 sitter jag på bussen till henne väldigt spontant precis vad ja gillar:D slängde på mig strumpor och ytterkläder sen snabbt till bussen kom perfekt(: mohihihi sen gick vi och åkte pulka ojj sikken rolig backe massa gupp och snabbt gick de helt hal va den:D jättekul och ja skrek ganska mycket enligt Saraxd

Nu ska ja sova. Sov gott alla
En bild och ett videoklipp haha orkar man inte hämta sladden så går de alltid med weben xd






Sara trillar på isen :D

Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

hahahahahah!

fan va snällt att du lägger ut den vidoen då!

tur att den inte syns så mkt :D



tack för en rolig dag :) <3

2009-12-30 @ 00:10:09
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0