Fredag

Hejsan, fredag igen skönt. och denna skoldagen riktigt skön, började då med bowling kul, sen till skolan på Luciafirande, michael Jackson tema, riktigt duktiga. Eftersom Sannarp fyller 40år idag så var de lite extra, musik, fick glögg och pepparkakor. Sen till mat trerätters riktigt mätt blev jag först till förätt kycklingspätt med sallad, sen rösti med kött och sås, efterrätt chokladpudding sen Julmust till inte helt fel. Sen hade vi bara typ 5min historia och spanska gjorde vi inte så mkt lite luciafirande för en Spanskt som är med haha:)
Nu har ja precis varit barnvakt, och håller på och fixa mej för ikväll blir de hem till Lejla och fira henne kul.

Här kommer lite från när vi bowlade idag och när dom dansade:)


Mimmi visar upp sina snygga skor xD

Julia, Amalia, Mimmi och jag spelade tillsammans










Sådär ja lite klipp från danserna med (:

Nu ska ja fixa mig klart och slå in presenten, hejdå.


Kommentarer
Postat av: S A R A P E R S S O N

Snygg bild på mig där ja,

haha, ja gud va dom va duktiga på att dansa :D

2009-12-11 @ 17:47:14
URL: http://frookenpersson.blogg.se/
Postat av: mattan pattan

nej men gud va kul att du spelade in challe! har du mer filmer eller bilder?:D

2009-12-12 @ 16:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0