De är du som är den bästa

Dagen idag va riktigt chill tycker ja började med teater repiterade cirkusen vi ska spela in på tis xd sen matte, historia test de jobbiga på dagen usch kunde inte mkt :S sen hade vi håla i en timme så gjorde eng då och fick sluta skönt en timme tidigare(: så vid kvart i 2 hämtade jag Viggo på dagis, dom skulle precis baka pepparkakor där så stannade en stund mysigt. Sen gick vi in till stan och handlade 3 vaniljhjärtan och åkte hem till farmor och fikade (: sen åkte vi hem till dom, hämtade Hedda på gymnastiken sen hem till dom igen, nu kom ja precis hem och va tror ni inte jag har gjort? Glömt min mobil hos dom jag är ju så klantig xd så mamma får hämta den när hon åker hem från julfesten med jobbet, tänkte lägga ut lite bilder som ja hade på mobilen men de får vänta till imon då hihi(:

Hejdå// Klanten ♦


Jag vill ha snö nu! :D

På Teatern idag, snodde den från Cissis&Nathas blogg kolla gärna in http://randome.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0